Oefeningen Lage Rugpijn

Misschien ken je dit gevoel wel. Die intense pijn in je onderrug nadat je iets zwaars hebt getild. Dat je vanwege de pijn niet meer kunt slapen. Je hebt zoveel pijn dat je mondhoeken ervan gaan hangen. Je kunt bijna niet meer lopen omdat je bekken op slot zit in een soort van achteroverkanteling, het lijkt wel of de kromming bijna uit je onderrug is verdwenen. Waarschijnlijk voelt het alsof je ruggengraat ernstig is beschadigd. Van de dokter heb je spierverslappers en pijnmedicatie gekregen. Maar zodra je deze niet slikt begint de pijn weer van vooraf aan. Je bent ook naar de chiropractor en de fysiotherapeut geweest. Maar tot nu toe heeft niks je geholpen en waren de oplossingen maar tijdelijk.

Deze oefeningen staan verder op de pagina beschreven.

Aanbieding Weg Met Lage Rugpijn

Van € 138 Voor € 69,= inclusief BTW

 

Voeg Toe Aan Winkelwagen

Ons bedrijf groeit voor 90% doordat enthousiaste cliënten anderen naar ons doorverwijzen. Daarom is mijn vraag aan jou: ken jij mensen met lage rugpijn en/of RSI die ook kunnen profiteren van onze diensten? Wijs ze dan eens op onze site: PijnPoliNederland.nl. Of breng deze website bij hen onder de aandacht via Facebook en/of Twitter!

Of Vraag De Gratis Proefles Aan!

Beste Rugpatiënt,

Als dit verhaal je bekend in de oren klinkt, is dat niet echt leuk nee.  Maar er is iets aan te doen!

 Triggerpoints in de bilspieren is een van de voornaamste reden van lage rugpijn. Veel lage rugpijn zou heel snel verholpen zijn als de juiste aandacht werd geschonken aan de middelste bilspier.

Als je triggerpoints in de middelste bilspier hebt, voel je dat meestal in de onderrug, vaak op de plek van je broekriem. De pijn is zelfs tot in je billen en heupen voelbaar. Rugpijn van deze herkomst kan zo ontzettend pijnlijk zijn dat het je arbeidsongeschikt maakt en je uithoudingsvermogen aantast.

Door de pijn in je heupen kan het moeilijk zijn een houding te vinden waarin je lekker kunt slapen. Je raakt oververmoeid door het slechte slapen en een depressie ligt op de loer. De pijn in zowel de heupen als de onderrug kan het lopen vrijwel onmogelijk maken.

De oorzaak van pijn in de onderrug en heupen tijdens de laatste maanden van de zwangerschap zijn triggerpoints in de middelste bilspier. Je onderrug vlakt af als je bekken naar beneden wordt getrokken omdat middelste bilspier is verkort door triggerpoints En vrij bewegen bijna onmogelijk maakt vanwege een achterover gekanteld bekken.

Hoe naar dit verhaal ook klinkt, gelukkig is er ook goed nieuws. Want de enige reden waarom je nog steeds pijn problemen hebt is omdat je nog niet over de juiste informatie beschikt. Het is echt heel simpel als je het weet. Deze lage rugpijn oefeningen zullen zorgdragen dat de middelste bilspier ontspant. En rugpijn die uit deze bron is ontstaan verdwijnt.

Daar bedoel ik de rugpijn mee die is ontstaan door triggerpoints in de middelste bilspier. Vaak zijn er meerdere spieren bij betrokken. In de cursus weg met lage rugpijn worden alle spieren besproken die daar mee te maken hebben.

Oefeningen Lage Rugpijn:

Foutieve aannames over de bron van pijn kunnen alle pogingen om ervan af te komen doen mislukken. Triggerpoints liggen meestal niet op de plaats waar het pijn doet. Het meest betrouwbare citerium voor het vinden van triggerpoints is zijn extreme gevoeligheid. Vuistregel hoe meer pijn het doet hoe meer je het nodig hebt!

Oefening 1

De middelste bilspier ligt onder de grote bilspier en zit vast aan de bekkenrand.
Het andere eind zit vast aan de grote knobbel boven aan je bovenbeen. Deze knobbel wordt je oriëntatiepunt. Het steekt uit aan de zijkant van je heup en je kunt het gemakkelijk vinden. Ga opzoek naar de grote knobbel boven de rand van je bekken.

Oefening 2

Vind de middelste bilspier door geïsoleerde contractie door het gewicht naar de rechtervoet te plaatsen.

Om de middelste bilspier te vinden, plaats je je gewicht op één voet, terwijl je onder de bovenkant van je bekken voelt naar een spier die zich aanspant. De bovenste rand van je heupbeen kan iets hoger in je rug liggen dan je verwacht had, wel een centimeter of vijf boven de rand van je broek. Je kunt de middelste bilspier ook net boven de grote knobbel en iets naar achteren voelen samen trekken. Op deze plek kun je vaak een heel pijnlijke triggerpoint hebben die bovenop een triggerpoint van de kleine bilspier ligt.

Oefening 3

Masseer de middelste bilspier met behulp van een tennisbal.

Om de middelste bilspier goed te bereiken moet je behoorlijk wat druk zetten.

Meer Weten......?

Vraag de gratis les aan of maak gebruik van de volgende aanbieding. Mijn aanbieding is voor jou ook geen 138 euro, maar slechts 69 euro!

Ik wil namelijk, dat zo veel mogelijk mensen kennis kunnen nemen van de inhoud van de cursus, en dat zij daarna zelf iets aan hun (chronische) lage pijn kunnen gaan doen!

Stel je eens voor dat je nog 30 jaar kan profiteren van wat je nu gaat leren!

Dan kost dit je 0,0063 eurocent per dag!

Nu is mijn vraag aan jou...

Heb je er 0,0063 eurocent per dag voor over om je (chronische) lage rugpijn te tackelen? Het mag toch beste een beetje geld kosten, om de rest van je leven te beschikken over informatie die je waarschijnlijk laat inzien hoe je eigenhandig van de pijn af kunt komen...?

style-5-top-orange

100% Niet Goed Geld Terug Garantie

Als de cursus niet aan je verwachtingen voldoet of niet het resultaat brengt waarop je hebt gehoopt, stuur me dan een e-mail en ik geef je zonder reden van opgaaf je geld terug.

Er volgen geen lastige vragen en geen formulieren die je zou moeten invullen. Zo simpel is dat!

style-5-bottom

En je loopt geen enkel risico!
Met onze 100% niet goed geld terug garantie

Krijg nu direct toegang tot de cursus of vraag de GRATIS les aan. Onderneem nu direct actie want deze aanbieding blijft niet voor altijd geldig! Betaal geen 138 euro maar slechts eenmalig 69 euro voor een levenslange lidmaatschap!
Ik ben er zo van overtuigd dat de cursus “Weg met (chronische) lage rugpijn” ook voor jou zal werken, dat ik alle risico’s durf te nemen. Je loopt geen enkel risico!

De cursus is namelijk gedekt door mijn:

30 dagen niet goed geld terug garantie

Volg de gehele cursus, volg alle lessen en kijk wat het met je doet.

Als de cursus niet aan je verwachtingen voldoet of niet het resultaat brengt waarop je hebt gehoopt, stuur me dan een e-mail en ik geef je zonder reden van opgaaf je geld terug.

Er volgen geen lastige vragen en geen formulieren die je zou moeten invullen. Zo simpel is dat!

En, dan heb je ook nog de gehele cursus gevolgd, op mijn kosten.

Vraag maar eens bij andere bedrijven of ze zo’n tevredenheidgarantie hebben.

Waarschijnlijk is het antwoord: “nee, dat kunnen wij niet doen.”

Of vraag nu de gratis proefles aan.

Ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt!